ترمووود

همه چیز درباره ترموود

ترمووود

همه چیز درباره ترموود

  • ۰
  • ۰

دیوارپوش مناسب برای نمای ساختمان

 حاصل کار هنرمندانه و در عین حال فنی و اصولی معماران و سازندگان ایرانی را میتوان در بناهای تاریخی مثل مساجد جامع بسیاری از شهرها از جمله شیراز، تبریز، اصفهان و بسیاری از عمارت ها، بقعه ها و مقبره ها و بسیاری دیگر از بناهای قدیمی و تاریخی در جای جای کشور مشاهده کرد.نمای ساختمان در تعریف و شکل دهی شهر نقش بسیار مهمی ایفا می کند، بنابراین در نمای ساختمانها باید به مساله همگونی نمای شهری توجه بسیاری داشت، زیرا اگر نمای هر ساختمان را بی‎توجه به بافت شهر و بدون در نظر گرفتن ساختمانهای همجوار طراحی کنیم، ناهمگونی غیر قابل جبرانی را در سطح شهر رواج می دهیم و با این عمل، بی هویتی و تضاد شهری ناخواسته گسترش می یابد.

بسیاری از خانه ها به گونه ای طراحی نقاشی شده اند که علاوه بر تناقض با محیط پیرامون نیاز به مراقبت بالایی دارند. انتخاب دیوارپوش های هوازده در نمونه های ساده و جذاب بهترین گزینه به حساب می آید. با این انتخاب دیگر نیازی به مراقبت بالا از دیوارپوش ها نیست و به راحتی مکمل محیط پیرامون می شود .مالک اقامتگاه های حیرت برانگیز براین باور اند تا زیبایی خانه ی خود را در زیبایی طبیعت موثر باشد. استفاده از پنجره های بزرگ در نمای ساختمان و به علاوه استفاده از روکش کاری های چوبی در بنا نشان از احترام به طبیعت است .

بهترین دیوارپوش برای نمای ساختمان

پوشش های کلبه های چوبی

خانه های مدرن روستایی از محبوبیت والایی در هر نقطه ی جهان برخوردارند. در این خانه ها نمونه های مدرن و سنتی با الوارهای چوبی ترکیب می شوند.

چوب نمای ساختمان

چوب نما

رنگ ترموود

  • ۹۷/۰۲/۱۶
  • نادر رفیعی

نظرات (۱)

  • دانلود فیلم بزرگسالان

  • سلام
    وبلاگ خیلی خوبی دارین اما اگر میشه فونت نوشته هارو یکم بزرگتر کنید تا راحت خونده بشه.
    موفق باشید
    بزرگسالان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی