ترمووود

همه چیز درباره ترموود

ترمووود

همه چیز درباره ترموود

  • ۰
  • ۰

 استفاده از چوب ها در مناطق شهری

با افزایش شهر نشینی ، ساختمان سازی نیز رونق یافته و با رونق این صنعت استفاده از متریال لازم در این کار نیز افزایش یافته است. چوب و مصنوعات چوبی نیز جزء موادی هستند که در صنعت ساختمان سازی استفاده از آن رونق پیدا کرده است.

 از این رو  کلیف اسپنسر بنیان دهنده کارگاه چوب سازی از این  نوع چوب ها استفاده کرده است. آلاباما سوییرمحصولات چوبی متناسب با محیط زیست را از درختان مناطق شهری بیرمنگام ساخته است. از زمان آغاز کار صدها کنده ی چوبی از محل دفع زباله جمع آوری و برای ساخت محصولات چوبی خانگی به کارگاه ها انتقال داده می شوند. یکی ازاین محصولات چوبی که در سال 2017 ساخته شده برنده ی جایزه ی همایش ها شد. این میز غذاخوری چوبی زیبا حاصل یک درخت چوبی قطع شده و بلا استفاده بوده است.

 انواع چوب های شهری

اگر تاکنون از چوب های دغدغان چیزی نشندیده اید مسئله ای نیست. چوب دغدغان شباهت عجیبی به چوب کاج و زبان گنجشک با زیر بنای زرد دارد. به سبب خشک شدن دشوار دغدغان این چوب کمتر در کارگاه های چوب سازی یافت می شوند. ولی به نظر می رسد میزان این چوب ها در بیرمنگام کافی است. درختان در زمان رشد به جهات مختلفی متمایل می شوند و در زمان خشک شدن چوب آن استوار خواهند ماند .چوب درخت شهری در زمان پردازش رنگ بسیار جالبی به خود می گیرند و با گذر زمان رنگ آن به کهربایی متمایل می شود.

ترمو وود

چوب ترمو

چوب نمای ساختمان

  • ۹۷/۰۴/۰۲
  • نادر رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی