ترمووود

همه چیز درباره ترموود

ترمووود

همه چیز درباره ترموود

  • ۰
  • ۰

مراقبت از ترموودها

 

 روش های نگهداری از چوب ترمو

ترموودها با ساختار و حالت زیبایی که دارند ، محبوبیت چشمگیری در زندگی بشریت پیدا کرده اند. اکثر طراحان داخلی و مهندسین معمار ، میل و رغبت استفاده از چوب ترمووها را دارند چرا که علاوه بر زیبایی و مدرن بودن ، نگهداری از آن بسیار راحت و بی دردسر بوده و همچنین از دوام بالایی برخوردار است. 

در این قسمت میخواهیم شیوه های نگهداری از ترموودها را به شما آموزش دهیم.

پاکسازی و مراقبت از ترمو وود یکی از راه های حفظ رنگ آن است .
برای حفظ رنگ اصلی چوب صورت گرفتن هابررسی هایی هر شش ماه یکبار الزامی است.
اگر تمایل به تغییر رنگ چوب پس از گذر زمان دارید انتخاب روکش روغنی گزینه ی مناسبی است. روغن های نافذ نیاز به روکش کاری مجدد دارند. چوب یک ماده ی ارگانیک است و ضعف هایی نیز هم به دنبال دارد.

نکته های کلیدی در رابطه با رنگ روکش چوب

برای رسیدن به رنگ پایدار چوب رعایت نکات زیر الزامی است:

انتخاب طرح

در اکثر موارد چوب ترموود  به سبب زیبایی ظاهری در روکش کاری قسمت های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.رنگ روکش کاری چوب سال ها پس از نصب حفظ می شود . یکی از مهم ترین عوامل در تغییر رنگ چوب قرار گیری آن در معرض اشعه ماورای فرابنفش است. یکی از نکات در حفظ رنگ خاکستری چوب انتخاب مکانی با وجود یا عدم اشعه ی ماورای فرابنفش است. طراحان چوب ها را در مکان های مسقف برای محافظت آن از اشعه ی ماورای بنفش استفاده می کنند. اگر چوب بدون محافظت رها شود پس از مدت ها رنگ طبیعی خود را از دست می دهند. اگر قصد استفاده از چوب در مکان های ساحلی را دارید آن را به گونه ای نصب کنید تا روند تغییر رنگ چوب به صورت یکپارچه باشد. سایبان ها و سقف های منحنی که بخشی از دیوارهای چوبی را حفظ می کنند از عوامل تغییر رنگ در سایر قسمت های چوب است. انتخاب طرح مناسب امکان حفظ رنگ چوب را سال ها پس از نصب می دهد. استفاده الوار در زیر سایبان ها بهترین گزینه برای محافظت چوب از اشعه ی ماورای فرابنفش است.

 

 

چوب نمای ساختمان

چوب نما

رنگ ترموود

  • ۹۷/۰۲/۱۹
  • نادر رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی