ترمووود

همه چیز درباره ترموود

ترمووود

همه چیز درباره ترموود

  • ۰
  • ۰

ترموود ازنوع زبان گنجشک کانادایی

درخت زبان گنجشک یکی از گونه‌های گیاهان گلدار از راسته نعناسانان است. این درخت بیشتر بومی اروپا است و در شمال اسکاندیناوی و جنوب شبه‌جزیره ایبری انتشار دارد همچنین این درخت در جنوب غربی آسیا از شمال ترکیه تا شرق قفقاز و کوه‌های البرز می‌روید.

این نوع چوب از درخت های پهن برگ تهیه می شود. برگ های این درختان در فصل زمستان بطور کامل می ریزد و در تابستان دوباره رشد می کند. این چوب ها چگالی خیلی زیادی دارند یا فواصل بین مولکولیشان بالاست و بخاطر عدم گره های مرکزی بافت فوق العاده ای را دارا هستند. رنگ پوست تنه این درخت خاکستری روشن تا خاکستری سبز بوده و تنه آن دارای پوسته های فراوان می باشد.

انواع ترمووود

کارآیی ترموود زبان گنجشک کانادایی

درخت زبان گنجشک دارای مقاومت بسیار زیادی است به همین دلیل در فضای شهری از کاربرد زیادی برخوردار است. زبان گنجشک از گروه سخت چوب ها بوده و بدون گره می باشند. بخاطر استحکام و چگالی بالایی که دارند برای کارهای کفپوش، پله که  فشار بالاتری را تحمل می کنند، استفاده می شوند. این نوع چوب بدلیل سختی بالایی که دارند جلوی از دست دادن رطوبت از خود مقاومت بالایی نشان می دهند و عملیات ترمو به خشک شدن کامل چوب نمی انجامد. به همین علت استفاده از این نوع چوب برای نمای خارجی توصیه نمی شود. چوب زبان گنجشک بدون گره می باشد .

 

چوب نمای ساختمان

چوب نما

رنگ ترموود

  • ۹۷/۰۲/۱۹
  • نادر رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی