ترمووود

همه چیز درباره ترموود

ترمووود

همه چیز درباره ترموود

  • ۰
  • ۰

 خصوصیات کفپوشهای ترموود و کفپوشهای مرکب 

یکی از اصلی ترین دغدغه های مالکان خانه و یا مهندسین معمار در زمانی که میخواهند کفپوش ها را نصب کنند به آن می اندشیند این است که نحوه ی نگهداری این کفپوش ها به چه صورت است.

همچنین یکی از مسائلی که در وحله ی دوم ذهن آنها را درگیر میکند این است که چندسال یکبار نیازمند بازسازی و یا رنگ کردن مجدد کفپوش ها میشویم. و این مسئله شاید مقرون به صرفه نباشد.

 بنابراین برای داشتن بهترین کفپوش ها بدون نیاز به مراقبت اندک چه باید کرد؟
در سال های اخیر کفپوش های مرکب به سبب تنوع رنگی بالا، پوشش گارانتی و نیاز به مراقبت اندک جایگاه عظیمی در بازار به دست آورده اند. به هر حال با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تقاضا مصرف کنندگان به محصولات طبیعی، گزینه های جدید تری مانند کفپوش های ترموود پیش رو قرار گرفت .
مصرف کنندگانی که علاقه به محصولات چوبی طبیعی دارند و نگران نحوه ی نگهداری از آن هستند، ترموود بهترین گزینه است. این چوب ها در فرآیندهای حرارت دهی به سبب عدم استفاده از مواد شیمیایی دوام، ماندگاری و زیبایی قابل توجهی به دست آورده اند.

ساخت بهترین کفپوش با ترمو وود

تنوع در طرح کفپوش ترمو وود

بعد از تصمیم گیری درست درباره ی انتخاب چوب کفپوش ها نوبت آن رسیده تا طرح مناسب و متناسب با کفپوش ترمووود را انتخاب کنید. نمی دانید از کجا کارتان را شروع کنید؟ در نظر داشته باشید کفپوش ها متناسب با طرح باشند. طرحی را انتخاب کنید که سایه ی آن از طریق درختان بلند و بوته ها فراهم شود. در ارتباط با نور پردازی کفپوش ترموود، از نورهای خورشیدی استفاده کنید .گونه نورهایی را به کار ببرید که در آن امکان ذخیره انرژی در زمان های بعدی وجود داشته باشد.

چوب نمای ساختمان

چوب نما

رنگ ترمووود

  • ۹۷/۰۲/۰۱
  • نادر رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی