ترمووود

همه چیز درباره ترموود

ترمووود

همه چیز درباره ترموود

  • ۰
  • ۰

دیوارپوش های ساخته شده از ترموود

برای اینکه فضای دکوراسیون داخلی جلوه ی بیشتری داشته باشد یکی از ساده ترین روش ها تزئیین دیوارها می باشد.رنگ یا کاغذ دیواری از رایج ترین سیوه های تزیین دیوارهاست . اما امروزه شیوه ی جدید تری برای  آرایش دیوارها در بازار موجودیت پیدا کرده که این شیوه استفاده از دیوارپوش هاست .

دیوارپوش طبیعی با چوب ترمو

این ویلای زیبا در یک دره ی قدیمی در دره ی لیتوانی قرار گرفته است. در این ویلا از از طراحی جامع متناسب با محیط زیست استفاده شده است. در این ویلا نه تنها اندازه ، اشکال و ابعاد دیوارپوش ها مکمل محیط زیست است بلکه از محصولاتی با میزان اندک نقوش کربنی در آن استفاده شده است. استفاده از مواد طبیعی برای به کار گیری در کف پوش ها، دیوارپوش ها و بام ها سبب نیاز اندک به شغل و تخصص های مرتبط به ساخت و ساز می گردد. در ارتباط با این ویلا چوب ترمو با پوشش تمامی سطوح خارجی و ترکیب آن با درخت های پیرامون محیط زیست، ساکنان آن را محافظت می کند.

طراحی کفپوش و نیمکت ساخته شده از ترمووود

گاهی اوقات فضای پیرامون اهمیت بیشتری نسبت به سایر منابع کم ارزش و آب گرمکن ها دارند. لازم است آگاهی افراد نسبت به محیط طبیعی و اجتماعات مرتبط به جهان طبیعی بالا رود. برای مثال گردشگران و ساکنان سوئد در یک اجتماع با سرزمین مادری شان با تمام زیبایی و منابع طبیعی آشنا می شوند. به منظور تحکیم این ارتباطات طراحان از ترمووود  برای ساخت کفپوش ها و نیمکت های برجسته بهره می گیرند.

چوب نمای ساختمان

چوب نما

رنگ ترموود

  • ۹۷/۰۱/۲۹
  • نادر رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی