ترمووود

همه چیز درباره ترموود

ترمووود

همه چیز درباره ترموود

  • ۰
  • ۰

گزینش دیوارپوش ترموودی 

سوال مهمی که در ذهن شما ایجاد میشود این است که چرا جذابیت خانه و ساختمانی که ساخته شده انقدر اهمیت دارد؟؟؟؟

در ادامه برای اینکه پاسخ سوالتان را بیابید بهتر است بدانید جذابیت خانه از آن رو اهمیت دارد که زیبایی خانه را بالا برده و همچنین باعثافزایش قابلیت فروش آن می شود.

از این عبارت برای نشان دادن زیبایی فضای دلپسند فضای خارجی منزل ازدید یک عابر پیاده استفاده می شود. یکی از روش های مطلوب برای انتخاب دیوارپوش متناسب با فضا، در نظر گرفتن سایر دیوارپوش ها در محیط است. ممکن است طرحی از دیوار پوش ها را انتخاب کنید که برای بسیار جالب توجه است ولی بهتر است بدانید که با گذشت زمان آن دیوار پوش ها زیبایی خود را از دست بدهد و یا اینکه با سایردیوارپوش ها در محله تلفیق نشود. دیوارپوش ترمووودی  نمادی از نمونه های سنتی چوب است که هیچ گاه از مد نمی افتد. در دیوارپوش های چوبی سنتی نوعی فضای دل انگیز ایجاد می کنند که در آن امکان افزودن طراحی های منظره ای و چوب بری زینتی وجود دارد.

طراحی فضای خارجی خانه با دیوارپوش ترمووودی

دیوارپوش سازگار با محیط زیست 

بسیاری از صاحبان نسبت به مسئولیتشان به محیط زیست آگاهی دارند. نگرانی های مربوط به تغییرات آب و هوایی همانند نگرانی های مرتبط به منابع معتبر چوب ها در حال افزایش است. جستجوی دیوارپوش های چوبی تجدید شدنی و دوستدار اکولوژی انتخاب ها را محدود و آسان می کند. انتخاب دیوارپوش های چوبی که از منطقه تحت کنترل جنگلی برداشت می شوند، بسیار مناسب است اما در صورتی که در پردازش این چوب ها از مواد سمی خطرناک استفاده نشود.
ترموود فاقد هر گونه مواد سمی است و گازهای خطرناک از خود تراوش نمی کند. چوب های خام از جنگل های معتبر جمع آوری می گردند بنابراین ساخت و پردازش این چوب ها خطر کمتری نسبت در مقایسه با ساخت روکش های آجری، سیمان های فیبری، وینیل و…دارند. چوب های ترمو بر خلاف چوب های پردازش نشده و خام بازیافت شدنی اند

چوب نمای ساختمان

چوب نما

رتگ ترموود

  • ۹۷/۰۱/۲۳
  • نادر رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی