ترمووود

همه چیز درباره ترموود

ترمووود

همه چیز درباره ترموود

  • ۰
  • ۰

 جدیدترین ایده برای طراحی کف پوش ترموودی

خوب است که به روز باشید و از جدید ترین اخبار در رابطه با ترموودها باخبر باشید . در این قسمت از مقاله جدیدترین ایده های در رابطه با کاربرد ترموودها را در اختیارتان قرار میدهیم.

ساخت تراس ها با قراردهی تخته های افقی جلوه ی زیبایی به کف پوش های ساخته شده با ترموود می بخشد. هم چنین افزودن قاب های شیشه ای باعث مدرنیته ی کف پوش ها می شود در حالی که نرده بندی ها تمامی ملزومات را به یکدیگر ارتباط می دهد. عدم ایجاد شکاف در میان شیشه و قسمت های بالایی نرده فضای لوکسی را به وجود می آورد که به مهمانان امکان مشاهده ی آب های آزاد پیرامون را می دهد.

 کف پوش ترموودی

 

کف پوش های ترموودی مدل ایوانی

اگر چه جذابیت کف پوش ترموودی مدرن و گران قیمت بیش تر است ولی دلیلی برای عدم استفاده از فضاهای کوچکتر وجود ندارد. استفاده بهینه و طراحی مناسب فضاهای کوچک تاثیر بسزایی در بزرگ نشان دادن آن دارد. تخته های افقی کیبونی در سرتاسر جهان و در بخش های سنفرش شده ی نزدیک مزارع موجود اند. آلاچیق های سفید نمایی بسیار جذاب و غیر روستایی در بردارند.

چوب نمای ساختمان

رنگ ترموود

  • ۹۶/۱۲/۲۲
  • نادر رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی