ترمووود

همه چیز درباره ترموود

ترمووود

همه چیز درباره ترموود

  • ۰
  • ۰

کفپوش پشت بام

 کف پوش ترموودی مناسب برای بام

در سالهای گذشته از مصالح زیادی برای  پوشاندن کف پشت بام ها استفاده میشد.

در ابتدا از مخلوطی از سیمان این قسمت از ساختمان ها را میپوشاندن. بعدها قیر جای این مخلوط را گرفت و در همان دوران بود که ایزوگام نیز وارد بازار کار این قسمت از خانه ها شد. 

اما جدیدترین مصالحی که از آن میتوان برای پوشاندن کف پشت بام ها  و ایجاد روف گاردن استفاده نمود کفپوش های ترموودی است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم

در نگاه اول این طراحی ساده بسیار مقدماتی به نظر می رسد اما افزودن یک سایبان چترمانند بدون کم کردن ارزش کف پوش ها جلوه ی هنرمندانه به آن می دهد. چترهای ایوانی همیشه جالب توجه نیستند اما نصب سایبان های موقت در تابستان ها برای محافظت ازکف پوش ها از آفتاب سوختگی ها و ایجاد فضاهایی برای استراحت افراد موثر است. نصب حصارها به منظور جداسازی منطقه از محل استراحت مناسب به نظر می رسد.

جنس کف پوش ترموودی بام 

کف پوش های پشت بامی سخته شده ازترموود  مالامال از مدرنیته است. این کف پوش مختص پنت هاوس ها اند اما در هر سطوح صاف واقامتگاه های مسکونی به کار گرفته می شوند. این کف پوش ها به حفظ فضا و ایجاد نمایی رویایی از محیط های پیرامون از افق های شهری گرفته تا اقیانوس ها کمک می کنند. مجهز سازی این فضاها به اثاثیه ی مدرن وحفاظ های امنیتی نامرئی شیشه ای آخرین مرحله به منظور شیک سازی اقامتگاه های تفریحی به شمار می آید.

چوب نمای ساختمان

رنگ ترموود

  • ۹۶/۱۲/۲۱
  • نادر رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی