ترمووود

همه چیز درباره ترموود

ترمووود

همه چیز درباره ترموود

  • ۰
  • ۰

رنگ ویژه ی ترموود

 رنگ های روغنی مخصوص ترمووود

 

تا این بخش از مقالات مربوط به ترموود ها درباره ی شناخت ترموود و خصوصیات قیزیکی و شیمیایی ، تنوع در نوع این ترموودها و سایر ویژگی هنای این نوع از چوبها صحبت کردیم.

در این بخش به مبحث رنگ شناسی و رنگ مناسب ترموودها می پردازیم.

 

آیا رنگ های روغنی جذب چوب ترمو می شوند؟

باید گفت هنگامی که محافظت کننده ی چوب را برروی قطعه ای از کفپوش های هوازده استفاده کردم با نتیجه ای خارق العاده ای روبرو شدم. بعد از شست و شو کف های چوبی با صابون و خشک کردن کامل آن از محلول بر روی آن استفاده کردم.
بعد از آن دو لایه ی دیگر از همین محلول بر روی چوب کشیدم و از رنگ گردویی برای رنگ دهی به آن استفاده کردم. تصور می کردم رنگ چوب پس از استفاده از محلول به رنگ طبیعی چوب بازگردد ولی با نتیجه ی بالعکس رو به رو شدم؛ رنگ چوب پس از خشک شدن به مراتب تیره تر شده بود .

پس از تحقیقات اینترنتی به این مطلب دست یافتم که رنگ چوب های هوازده به سبب در معرض اشعه ی ماورای بنفش بودن به رنگ طبیعی نزدیک نخواهد شد.

چوب نمای ساختمان

رنگ ترموود

  • ۹۶/۱۲/۱۵
  • نادر رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی