ترمووود

همه چیز درباره ترموود

ترمووود

همه چیز درباره ترموود

  • ۰
  • ۰

دلایل محبوبیت تولید دیوار پوش ترمووود

شاید به عنوان یکی از محققان در زمینه ی ترموود ها یا افراد عادی جامعه در جستجوی پاسخ این پرسش باشید که چرا محصولات تولید شده با ترموود علی الخصوص دیوارپوش های ترموودی انقدر در جامعه محبوبیت پیدا کرده اند و اغلب افراد خوش ذوق  برای ساختمان خود از این نوع دیوارپوش ها استفاده می کنند.

ظاهر این دیوارپوش ها اولین عامل جذب مشتریان ،معماران ،ساختمان سازان و صاحبان خانه به سوی این محصولات است.چوب درخت زبان گنجشک  با دارا بودن رنگ قهوه ای خوشرنگ مکمل خوبی برای معماری های مدرن سر به شمار می آیند.

هیچ گونه پوششی برای جلوگیری از تابش خورشید وجو ندارد و همین عامل سبب تغییر رنگ این چوب به زنگار می شود.این چوب به سبب ماهیت روغنی هیچ گونه آبی به خود جذب نمی کنند.

جیم اسمیت که از این دیوارپوش ها و کف پوش ها استفاده کرده است بیان کرده است که چوب ترمو تحت اشعه ی قوی ماورای بنفش به شدت رنگ می بازد .

بالعکس در لس آنجلس جنسن بیان کرده است که افراد تمایل دارند رنگ این دیوارپوش ها قهوه ای باقی بماند.بنابراین نیاز است هرشش ماه یکبارپوششی به این دیوارپوش ها افزوده شود .علاوه بر رنگ و مقاومت هوایی ،کارایی این چوب ها نیز اهمیت خاصی دارد.

ساخت دیوار پوش ترمووود

کارآمدبودن دیوار پوش ترمووود

تورنتو یکی از پیمانکاران روساریو گفت :”استفاده از این گونه ها هنگامی که با آیپ مقایسه می شوند بسیار آسان است.برش این دیوارپوش ها به سبب عدم وجود صمغ و یا شکربسیار آسان است.

در برش چوب ترمو  اثری از صمغ در تیغ ی ابزار های برشی نخواهد ماند.”این چوب ها سی درصد روشن تر از زمانی هستند که در داخل کوره قرار می گیرند.این نوع دیوارپوش ها بسیار مسطح هستند و نیازی به دریل کاری به جز در قسمت های تحتانی آن نیست.در نصب این دیوارپوش ها از پیچ ها ی خودکار استفاده می شود.

ترموود

روف گاردن

  • ۹۶/۱۲/۰۷
  • نادر رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی