ترمووود

همه چیز درباره ترموود

ترمووود

همه چیز درباره ترموود

  • ۰
  • ۰

قیمت های ترموود

 

دلیل تغییر رنگ در ترمووود ها

یکی دیگر از موضوعاتی که مورد توجه مصرف کنندگان محترم قرار گرفته این است که چرا ترموود  زودتر از سایر انواع چوب در برابر عوامل بیرونی رنگ خود را از دست می دهد؟

واقعیت امر این است که در زمان فرآیند حرارت دهی توانایی چوب در ماندگاری برای مدت زمان طولانی کاسته میشود.

.علت چنین امری این است در زمان حرارت دهی تغییرات لینگین چوب در ترکیب با صمغ وشکر به اشعه ی ماورای بنفش امکان تغییر رنگ سطح چوب را می دهد.تغییرات رنگی ترمووود بر عملکرد ساختار چوب در مدت زمان طولانی در مقایسه با سایر گونه هایی که در برابر عوامل خارجی قرار می گیرند ،تاثیر گذار است .

مقایسه قیمت انواع مختلف چوب ترمو

هزینه ی چوب ترمو یا ترموود در چوب های سخت مانند درخت زبان گنجشک از میانگین قیمت گون هایی مانند سروهای کوهی بالاتر است .اما گاها مقایسه قیمت گونه های متفاوت گمراه کننده خواهد بود.

میزان ماندگاری طبیعی گونه ها به ماندگاری چوب در برابر عوامل مخرب مانند قارچ ها و حشرات وابسته است.گرچه گونه هایی مانند سروهای کوهی ماندگاری بالایی دارند اما چوب ترمو به علت دستکاری انسان در فرآیند ماندگاری بالاتری نسبت به سایر گونه ها دارد.

 

ترموود

روف گاردن

  • ۹۶/۱۱/۲۴
  • نادر رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی