ترمووود

همه چیز درباره ترموود

ترمووود

همه چیز درباره ترموود

  • ۰
  • ۰

تفاوت های ترمووود فنلاندی و ایرانی

مطلبی که پیش روی شما قرار گرفته است بر این هدف جمع شده تا به شما درباره انواع کیفیت های ترموود اطلاعاتی بدهد.ما در همین راستا به پردازش اطلاعاتی بسیار مفید درباره ترموودهای فلاندی و ایرانی اقدام خواهیم کرد.

از عمده ترین تفاوت میان ترمووود فنلاندی و ایرانی در دو فاکتور قیمت و سابقه ی شرکت تولید کننده می باشد .
اکثر شرکت های ایرانی به علت استفاده از مواد اولیه ی بی کیفیت نظیر چوب خام ایرانی و بی کیفیت قیمت های پایین تری را ارائه می کنند.شرکت های وارد کننده ترمووود اصل به دلیل خریداری کالا با ارزهای خارجی قیمت های بالاتری را ارائه می دهند .

دومین عامل سابقه ی شرکت در زمینه ی فروش ترمووود می باشد . شرکت هایی با سابقه ی درخشان در زمینه ی اجرای ترمووود معمولا پروژه های خود را در وب سایتشان قرار می دهند و شما می توانید با دیدن نمونه کار ها به کیفیت کار پی ببرید . همچنین شرکت هایی که از ترمووود هایی با کیفیت پایین استفاده می کنند از ظاهر پروژه هایشان نمایان است .

استاندارد ترموود  

ترمووودی که توانسته است تمامی آزمایشات استاندارد استحکام در فضای بیرون و داخل را با موفقیت پشت سر بگذارد ترموود استاندارد نامیده می شود..

تست های استاندارد ترمو وود در کشور های اروپایی انجام می شود و مراکز اصلی آن در کشور های فنلاند، استونی ، آلمان و سوئد می باشد . ترمووود فنلاندی دارای تمامی استاندارد های لازم می باشد . و این سومین تفاوت ترمووود فنلاندی و ایرانی است.

توجه داشته باشید در صورتی که فروشندگان ترمووود از ارائه ی استاندارد ها خودداری کردند نشان از کیفیت پایین و نامناسب بودن آن است .

ترموود

روف گاردن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی